2010. március 29., hétfő

Tihanyi Lilla



Gerincjóga, Hatha és Női Jóga oktató; Angol nyelvtanár és alkalmazott nyelvész; Múzeumpedagógus
A mozgás már gyerekkorom óta része az életemnek. Kilenc évesen kezdtem el művészi tornázni, majd tizenévesen modern és kortárs táncot tanultam a MU színházban, a Trafóban, és több éven át jártam Lex Alexandrához a Budapest Tánciskolába. A jógához a jógatánccal - 2002-ben Gálik Éva óráin - való találkozás vezetett el.
2004 júniusától már tudatosan, naponta jógáztam, amely teljesen megváltoztatta az életemet. Három év intenzív Hatha jóga után úgy éreztem, másokkal is meg kell osztanom tapasztalataimat. Időközben az ELTE-n megszerzett diplomák után a tudományos pályáját felfüggesztve a jóga ösvényein lépkedve kerestem utam a világban.
A 2006 őszén a kaliforniai körutam során a hollywoodi táncstúdiók és a san franciscói jógastúdiók nagy hatással voltak rám, hogy kialakíthassak egy saját stílust, amelyben a jógás befelé figyelés jobban elmélyülhetett, de megtartotta a tánc adta kreatív önkifejezés lehetőségét. Így alakult ki egy saját Jógatánc óra elképzelésem a későbbiekben, amelyben a modern tánc végtelen lehetőségeit ötvözöm a jóga ősi tudománya által létrehozott anatómiailag és energetikailag tökéletes eszköztárával.
2008-ban elvégeztem az International Wellness Institute Sportedzői tanfolyamát, majd a Gerincjóga és Hatha jóga oktatói oklevél megszerzése óta folyamatosan oktatok.
Óráimon fontosnak tartom a testtudat fejlesztését, a helyes légzés megtanulását, valamint a relaxációra való képesség javítását, mert ezek - tapasztalatom szerint - elvezetnek a belső csend, egyensúly megtalálásához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése